loading...

راهنماي سفر

راهنماي سفر

بازدید : 308
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ويزاي لوكزامبورگ

لوكزامبورگ كشوري در قاره اروپا است كه براي سفر به آن تنها براي مدتي كوتاه نياز به اخذ ويزاي لوكزامبورگ خواهيد داشت. قطعاً وقتي صحبت از ويزا مي شود كمي نگران مي شويد و در ذهن خود اينطور تجسم مي كنيد كه حتماً راه طولاني در پيش است و يا هزينه اي غير قابل قبول انتظار شما را مي كشد اما با دانستن اصول و مراحل اخذ ويزاي تضميني لوكزامبورگ مي توانيد به سادگي به اين كشور زيبا دسترسي داشته باشيد.

سفارت لوكزامبورگ در ايران

شما مي توانيد براي دسترسي به سفارت لوكزامبورگ به آدرسي كه در بخش مشخص سايت قرار داده ايم مراجعه كنيد امكان تغيير اين آدرس وجود دارد.

ويزاي لوكزامبورگ

به طور كلي براي سفر به كشورهاي مختلف دو وضعيت پيش روي شما قرار مي گيرد بعضي از كشورها تأكيدي بر روي ويزا ندارند و شما مي توانيد به سادگي چمدان خود را ببنديد و حركت كنيد. اما اغلب كشورهاي اروپايي نياز به اخذ ويزا دارند و ويزا از مسائل بسيار مهمي است كه قطعاً اخذ آن زمانگير خواهد بود. ويزا در واقع يك نوع مجوز است كه هدف شما را شفاف سازي مي كند به اين معني كه فرد مورد نظر قرار است به چه دليل به كشور نامبرده سفر كند و زمان اقامت او چقدر طول مي كشد.

اخذ ويزاي لوكزامبورگ آسان است كافيست روش ها را به دقت مرور كنيم. در نظر داشته باشيد كه هدف سفر شما تعيين مي كند كه كدام ويزا برايتان مناسب تر است. به عنوان مثال اگر مي خواهيد براي كار به اين كشور سفر كنيد بايد به سراغ ويزاي كار برويد و ويزاي تحصيلي براي شما مناسب نخواهد بود. هدف مندي ويزاي فوري لوكزامبورگ به نوعي سبب مي شود كه سفر بهتري داشته باشيد.

ويزاي لوكزامبورگ

مدارك مورد نياز جهت اخذ ويزاي لوكزامبورگ

به طور كلي مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي لوكزامبورگ بستگي به نوع آن دارد به عنوان مثال قطعاً مداركي كه براي ويزاي كار مي خواهيد بسيار بيشتر و پيچيده تر از ويزاي توريستي خواهد بود اما در اين بخش مدارك عمومي مورد نياز براي ويزاي لوكزامبورگ را بررسي مي كنيم و سپس در بخش هاي مربوط به هر ويزا مدارك اضافه را ضميمه خواهيم كرد.

در ابتدا فرد بايد نسخه اي گذرنامه معتبر تهيه كنيد در صورت داشتن گذرنامه هاي قبلي بايد حداقل يك كپي به همراه داشته باشيد.

كپي از تمامي صفحات شناسنامه فرد متقاضي از مسائل بسيار مهمي است كه بايد بررسي شود البته نسخه ترجمه شده شناسنامه نيز بايد به همراه باشد.

ويزاي كشور لوكزامبورگ نياز به گواهي عدم سو پيشينه دارد و حتي اگر بخواهيد به ويزاي توريستي نيز فكر كنيد بايد اين بخش را مورد بررسي قرار دهيد.

عكس 3*4 از ديگر مسائل بسيار مهم در مدارك ويزا محسوب مي شود در واقع عكس گرفته شده بايد كمتر از يك ماه اخير تهيه شده باشد و شكل كلي عكس به وضعيت ظاهري شما شباهت صددرصد داشته باشد. عموم افراد در تهيه عكس سهل انگاري مي كنند و تنها دليل رد ويزاي لوكزامبورگ آنها نيز همين خواهد بود بنابراين تصوير بايد معمولي مشخص و بدون هيچ حركت احساسي از قبيل خنده، اخم و … باشد.

شما براي اخذ ويزاي فوري لوكزامبورگ نياز به عرضه پرينت بانكي داريد البته اين بخش با توجه به هدف سفر شما اهميت پيدا مي كند.

افرادي كه داراي بيمه تأمين اجتماعي هستند بايد به اداره مورد نظر مراجعه نموده و پرينت پرداختي هاي خود را به همراه ببرند.

توجه كنيد بيمه از مسائل مهم در سفر شما محسوب مي شود، ارزش مشخصي براي بيمه نامه تعيين مي شود كه بايد آن را پرداخت كنيد اين بيمه براي حادثه هاي مختلف و خسارت هايي است كه شايد پيش روي شما قرار بگيرد و همينطور براي حل و فصل مسائلي است كه منجر به فوت فرد مي شود.

مدارك مورد نياز جهت اخذ ويزاي لوكزامبورگ

مراحل اخذ ويزاي لوكزامبورگ

براي اخذ ويزاي لوكزامبورگ در ابتدا بايد فرم مخصوص را از سايت دانلود كرده و به طور دقيق اقدام به پر كردن آن كنيد. در نظر داشته باشيد كه اگر اطلاعات وارد شده در فرم از ديد مسئولين غير قابل باور باشد و يا مدارك شما همخواني نداشته باشد قطعاً دچار مشكل خواهيد شد و زماني طولاني شانس اخذ ويزاي كشور لوكزامبورگ را از دست مي دهيد.

اين فرم بايد در زمان تعيين شده ارسال شود و منتظر جواب باشيد. در صورتي كه جوابي حاصل نشد فرم شما پذيرفته نشده است. پس از ارسال ايميل تاييد در خصوص فرم ارسالي به شما زماني اعلام مي شود كه بايد براي مصاحبه حضور به عمل آوريد. قطعاً اين زمان به سادگي تمديد نخواهد شد. بنابراين بهتر است دوره اي كه وقت آزادتري داريد فرم را ارسال كنيد. زمان مصاحبه طبق فصل مختلف مي تواند از 7 روز تا 3 ماه پس از ارسال فرم درخواست ويزا باشد.

مراحل اخذ ويزاي لوكزامبورگ

وقت سفارت جهت اخذ ويزاي لوكزامبورگ

روز مصاحبه روز سرنوشت سازي است در واقع بايد بتوانيد هدف سفر خود را به طور دقيق شفاف سازي كنيد.

در نظر داشته باشيد كه عموماً سؤالاتي كه پرسيده مي شود بايد صريح و كوتاه جواب داده شود و از توضيحات بي جا دوري كنيد.

لباس رسمي به تن كنيد و هرگز تأكيد خاصي بر روي موضوع خاصي نداشته باشيد. فرض كنيد مي خواهيد ويزاي توريستي بگيريد قطعاً اگر تأكيد كنيد كه به زبان آن كشور مسلط هستيد تيم هاي مصاحبه گر را به شك خواهيد انداخت.

اخذ ويزاي لوكزامبورگ

ترجمه ويزاي لوكزامبورگ

ويزاي لوكزامبورگ بايد به زبان كشور مقصد ترجمه شود و نسخه اي از آن را بايد در تمام طول سفر به همراه داشته باشيد و به مامورين نشان دهيد.

انواع ويزاي لوكزامبورگ

به طور كلي سفر به اين كشور با چند هدف روبرو است. مي دانيم كه دانشگاه هاي بسيار بزرگ و مشهوري در اين كشور وجود دارد و قطعاً افراد مختلفي علاقمند به تحصيل در چنين دانشگاه هايي هستند به اين ترتيب چنين افرادي نياز به اخذ ويزاي تحصيلي دارند و بايد در اين راستا فعاليت كنند.

افرادي كه مي خواهند تنها چند روزي را به گشت و گذار در كشور و مناطق ديدني آن بپردازند نياز نيست خود را درگير ويزاي تحصيلي و يا كار كنند و با اخذ ويزاي توريستي به سادگي مي توانند به هدف خود دسترسي داشته باشند.

از ديگر مسائلي كه افراد را به سمت اين كشور مي كشاند شرايط خوب كاري است، ويزاي كار از دسته ويزاهاي بسيار پر طرفدار است كه البته اخذ آن كمي دشوار تر مدل هاي ديگر است.

از ديگر ويزاها در اين مسير مي توان به ويزاي ازدواج و همينطور ويزاي پزشكي اشاره نمود. در ادامه مقاله سعي مي كنيم شرايط هر يك ويزاهاي نامبرده را به طور دقيق بررسي كنيم.

انواع ويزاي لوكزامبورگ

اخذ ويزاي توريستي لوكزامبورگ

حال وقتش رسيده است كه هر يك انواع ويزاهاي لوكزامبورگ را به طور ساده و دقيق مورد بررسي قرار دهيم.

ويزاي توريستي همانطور كه از اسمش پيداست براي گشت و گذار در كشور و بازديد از دوست يا آشنايان انتخاب مي شود و مشخص است كه تاريخ بازگشتي دارد. اما سؤالي كه اين روزها در اين خصوص پرسيده مي شود اينكه چرا اخذ ويزاي توريستي اينقدر دشوار است؟

دقت كنيد كه تيم هاي مصاحبه گر قطعاً بايد هدف از سفرتان را به طور دقيق بررسي كنند، شفاف سازي هدف سفر از دسته موارد دشوار است كه سبب مي شود ويزاي توريستي لوكزامبورگ سخت شود.

براي اخذ ويزاي توريستي نياز به مدرك اضافه تري داريد. در واقع فردي بايد از كشور مذكور برايتان دعوت نامه ارسال كند در دعوت نامه مشخص مي شود كه شما قرار است تنها زمان مشخصي را براي بازديد از كشور بگذرانيد و محل اقامت شما نيز مشخص است.

براي اخذ ويزاي توريستي دعوت نامه ضروري نيست اما قطعاً افرادي كه از اين برگه برخوردار نيستند در اخذ ويزاي توريستي لوكزامبورگ شانس بسيار كمتري دارند.

اخذ ويزاي توريستي لوكزامبورگ

اخذ ويزاي كاري لوكزامبورگ

ويزاي كار از دشوارترين ويزاهايي است كه عموم افراد از اخذ آن واهمه دارند. دقت كنيد كه هدف از اين ويزا مشخص است اما بايد صلاحديد شما تاييد شود.

براي اخذ ويزاي لوكزامبورگ از نوع كار دو راه پيش روي داريد.

شما يا قرار است براي خودتان كار كنيد و يا از سمت شخص و يا ارگاني قرار است كه براي كار فراخوانده شويد. در نوع اول بايد پرينت بانكي با ارزش بسيار بالا عرضه كنيد. در مدرك شما بايد حساب بانكي در كشور مذكور وجود داشته باشد به طور كلي در نوع اول شما بايد پوشش مالي مناسب براي كشور فراهم سازيد.

در نوع دوم مسير مالي براي شما كمي هموارتر است، دعوت نامه اي ارسال مي شود كه در آن مشخصات و نوع كاري كه قرار است انجام دهيد مشخص مي شود در چنين شرايطي قطعاً بايد فرد و يا ارگاني خسارات احتمالي از سوي شما را تضمين كند.در اين نوع گواهي اشتغال به كار بسيار مهم است. عموماً در چنين شرايطي نياز به اخذ ويزاي چندگانه خواهيد داشت. پرينت بانكي شش ماه گذشته شما و همينطور سوپيشينه احتمالي به طور دقيق بررسي مي شود

اخذ ويزاي كاري لوكزامبورگ

اخذ ويزاي تحصيلي لوكزامبورگ

براي اخذ ويزاي كشور لوكزامبورگ از نوع تحصيلي بايد بررسي شود كه در چه مقطعي قرار است كه تحصيل كنيد. افرادي كه مي خواهند پس از ديپلم به اين كشور رفته و مشغول به تحصيلات دانشگاهي شوند بايد مدرك ديپلم و همينطور مدرك زبان خود را به پرونده مدارك عمومي اضافه كنند. افرادي كه بورسيه اين كشور را دارند قطعاً مسير هموارتري برايشان فراهم مي شود.

در مقابل بايد گردش مالي صحيحي ارائه دهيد، در واقع گردش مالي شما بايد تاييد كند كه از پس از هزينه هاي تحصيلي و همينطور هزينه هاي مسكن در اين كشور بر مي آييد.

افرادي كه مي خواند در سنين كم به اين كشور بروند قطعاً نياز به دعوت نامه مشخصي دارند و بايد اصول خاصي را طي كنند.

اخذ ويزاي تحصيلي لوكزامبورگ

اخذ ويزاي ازدواج لوكزامبورگ

ويزاي لوكزامبورگ از نوع ازدواج يك ويزاي موقت محسوب مي شود كه به طور كلي به مدت 9 ماه اعتبار دارد. شما بايد به عنوان يك نامزد وارد اين كشور شويد و در مدت مشخص در آن ازدواج خود را ثبت كنيد.

افرادي كه با اين ويزا وارد كشور مي شود مي توانند از مزاياي شهروندي آن برخوردار شوند. اين ويزا قابل تمديد است . افرادي كه داراي ويزاي تحصيلي هستند مي توانند پس از ازدواج آن را تبديل به ويزاي ازدواج كنند.

ويزاي دائم ازدواج لوكزامبورگ به اين صورت است كه شما در يك رابطه به مدت پنج سال يا بيشتر با همسرتان به مدت 2 سال زندگي كرده باشيد.

اين ويزا مختص افرادي است كه ازدواج خود را ثبت كرده اند. افرادي كه داراي ويزاي دائمي ازدواج هستند مي توانند به صورت رايگان از خدمات پزشكي بهرمند شوند.

براي اخذ ويزاي ازدواج بايد مدرك عدم سو پيشينه تعيين شود. قطعاً بايد مدرك معاينه پزشكي و همينطور تست سلامت عرضه شود. ويزاي ازدواج نياز به امتحان زبان دارد.

اخذ ويزاي ويزاي پزشكي لوكزامبورگ

يكي ديگر از ويزايي مي تواند براي شما فراهم شود ويزاي پزشكي است. شما مي توانيد براي درمان خود از اين ويزا استفاده كنيد شرايط اخذ اين ويزا با توجه به حاد بودن شرايط فرد شدت و ضعف دارد.

اخذ ويزاي پزشكي لوكزامبورگ

ويزاي لوكزامبورگ و تعداد ورود و خروج

به طور كلي ويزاي لوكزامبورگ از لحاظ تعداد ورود و خروج به دو بخش تقسيم مي شود

ويزاي single به اين معني است كه شمار تنها يكبار مي توانيد به آن كشور ورود كنيد و با خروج شما از كشور ويزا باطل شده و نياز به طي نمودن مجدد مراحل اخذ ويزاي داريد. اخذ چنين ويزايي به نسبت نوع بعدي آسان تر است. در اين ويزا تاريخ ورود و خروج شما مشخص شده است و در صورتي كه طبق تاريخي اقدام به ترك كشور نكنيد قطعاً جريمه خواهيد شد.

نوع دوم كه به ويزاي multiple مشهور است شما مي توانيد چندين بار به كشور مذكور رفت و آمد كنيد. تعداد رفت و آمد شما و به ميزان اعتبار ويزاي لوكزامبورگ بستگي دارد. در نهايت ويزاي شما شامل تاريخ خروج است كه پس از طي شدن آن نياز به اخذ مجدد آن خواهيد داشت. در نظر بگيريد كه اخذ چنين ويزايي دشوار است و معمولاً بايد يك سري اصول به طور دقيق تر در خصوص اخذ آن طي شود. به طور كلي افرادي كه داراي ويزاي تحصيلي هستند مي توانند براي بازديد از خانواده خود چندين بار از كشور خارج شوند. مدت اعتبار ويزاي هاي چندگانه به طور تقريبي متغير خواهد بود. در نظر داشته باشيد مدارك لازم براي گرفتن نوع ويزا باهم فرق خواهد كرد.

ويزاي لوكزامبورگ و تعداد ورود و خروج

انواع ويزاي لوكزامبورگ از نظر درج در گذرنامه و محل صدور

به طور كلي براي ويزاي لوكزامبورگ از نظر درج در گذرنامه دو نوع مشخص شده است. در نوع اول كه به برچسب مشهور است. توسط سفارت مربوطه يك برچسب در يكي از صفحات گذرنامه شما الصاق مي شود. اين نوع ويزا بسيار مرسوم است و عموم افراد ويزاي اين كشور را به برچسب مي شناسند.

در مقابل نوع ديگري از ويزا به نام مهر وجود دارد كه به جاي يك برچسب يك مهر در يكي از صفحات گذرنامه زده مي شود و درون مهر يك سري اطلاعات درج شده است كه نشان دهنده هدف سفر شما همينطور نوع ويزاي اخذ شده خواهد بود. ويزاي كشور لوكزامبورگ از نوع مهر اين روزها رواج بيشتري نسبت به قبل دارد.

ويزاي لوكزامبورگ از نظر شرايط و محل صدور نيز دسته بندي مي شود. نوع اول آن كه به ويزاي معمولي مشهور است، بايد قبل از سفر و زماني كه به سفارتخانه مراجعه كرديد برايتان صادر شود.

نوع ديگر كه به ويزاي بدو ورود شهرت دارد در لحظه ورود به كشور براي تان برگه اي كه نشان دهنده هدف سفرتان است صادر مي شود.

انواع ويزاي لوكزامبورگ از نظر درج در گذرنامه و محل صدور

تمديد ويزاي لوكزامبورگ

تمديد ويزاي لوكزامبورگ كمي دشوار است. در واقع اگر مي خواهيد ويزاي توريستي را تمديد كنيد قطعاً اخذ مجدد آن ساده تر خواهد بود.

در خصوص تمديد ويزاي كار لوكزامبورگ بايد در نظر داشته باشيد كه عموماً تاريخ و زمان خاصي براي تمديد در نظر گرفته مي شود و بايد دليل تمديد نيز به طور دقيق مشخص باشد. اگر مي خواهيد ويزاي تحصيلي را تمديد كنيد بايد آخرين مدرك تحصيلي خود را به طور دقيق و طبق اصول ترجمه كنيد. در نظر داشته باشيد كه هزينه تمديد ويزا به صور دوره اي مشخص مي شود.

تمديد ويزاي لوكزامبورگ

جمع بندي نكات در خصوص ويزاي لوكزامبورگ

تا به اينجاي كار متوجه شديم كه براي اخذ ويزاي لوكزامبورگ بايد يك سري اصول رعايت شود، در نظر داشته باشيد كه افرادي كه كارمند دولت هستند بايد حكم كارگزيني خود را به شكل صحيح ترجمه كرده و با مدرك خود همراه كنند. در صورتي كه مي خواهيد اخذ ويزاي فوري لوكزامبورگ براي شما آسان تر شود مي توانيد با تيم هاي مشاور ما ارتباط بگيريد.

ويزاي لوكزامبورگ

لوكزامبورگ كشوري در قاره اروپا است كه براي سفر به آن تنها براي مدتي كوتاه نياز به اخذ ويزاي لوكزامبورگ خواهيد داشت. قطعاً وقتي صحبت از ويزا مي شود كمي نگران مي شويد و در ذهن خود اينطور تجسم مي كنيد كه حتماً راه طولاني در پيش است و يا هزينه اي غير قابل قبول انتظار شما را مي كشد اما با دانستن اصول و مراحل اخذ ويزاي تضميني لوكزامبورگ مي توانيد به سادگي به اين كشور زيبا دسترسي داشته باشيد.

سفارت لوكزامبورگ در ايران

شما مي توانيد براي دسترسي به سفارت لوكزامبورگ به آدرسي كه در بخش مشخص سايت قرار داده ايم مراجعه كنيد امكان تغيير اين آدرس وجود دارد.

ويزاي لوكزامبورگ

به طور كلي براي سفر به كشورهاي مختلف دو وضعيت پيش روي شما قرار مي گيرد بعضي از كشورها تأكيدي بر روي ويزا ندارند و شما مي توانيد به سادگي چمدان خود را ببنديد و حركت كنيد. اما اغلب كشورهاي اروپايي نياز به اخذ ويزا دارند و ويزا از مسائل بسيار مهمي است كه قطعاً اخذ آن زمانگير خواهد بود. ويزا در واقع يك نوع مجوز است كه هدف شما را شفاف سازي مي كند به اين معني كه فرد مورد نظر قرار است به چه دليل به كشور نامبرده سفر كند و زمان اقامت او چقدر طول مي كشد.

اخذ ويزاي لوكزامبورگ آسان است كافيست روش ها را به دقت مرور كنيم. در نظر داشته باشيد كه هدف سفر شما تعيين مي كند كه كدام ويزا برايتان مناسب تر است. به عنوان مثال اگر مي خواهيد براي كار به اين كشور سفر كنيد بايد به سراغ ويزاي كار برويد و ويزاي تحصيلي براي شما مناسب نخواهد بود. هدف مندي ويزاي فوري لوكزامبورگ به نوعي سبب مي شود كه سفر بهتري داشته باشيد.

ويزاي لوكزامبورگ

مدارك مورد نياز جهت اخذ ويزاي لوكزامبورگ

به طور كلي مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي لوكزامبورگ بستگي به نوع آن دارد به عنوان مثال قطعاً مداركي كه براي ويزاي كار مي خواهيد بسيار بيشتر و پيچيده تر از ويزاي توريستي خواهد بود اما در اين بخش مدارك عمومي مورد نياز براي ويزاي لوكزامبورگ را بررسي مي كنيم و سپس در بخش هاي مربوط به هر ويزا مدارك اضافه را ضميمه خواهيم كرد.

در ابتدا فرد بايد نسخه اي گذرنامه معتبر تهيه كنيد در صورت داشتن گذرنامه هاي قبلي بايد حداقل يك كپي به همراه داشته باشيد.

كپي از تمامي صفحات شناسنامه فرد متقاضي از مسائل بسيار مهمي است كه بايد بررسي شود البته نسخه ترجمه شده شناسنامه نيز بايد به همراه باشد.

ويزاي كشور لوكزامبورگ نياز به گواهي عدم سو پيشينه دارد و حتي اگر بخواهيد به ويزاي توريستي نيز فكر كنيد بايد اين بخش را مورد بررسي قرار دهيد.

عكس 3*4 از ديگر مسائل بسيار مهم در مدارك ويزا محسوب مي شود در واقع عكس گرفته شده بايد كمتر از يك ماه اخير تهيه شده باشد و شكل كلي عكس به وضعيت ظاهري شما شباهت صددرصد داشته باشد. عموم افراد در تهيه عكس سهل انگاري مي كنند و تنها دليل رد ويزاي لوكزامبورگ آنها نيز همين خواهد بود بنابراين تصوير بايد معمولي مشخص و بدون هيچ حركت احساسي از قبيل خنده، اخم و … باشد.

شما براي اخذ ويزاي فوري لوكزامبورگ نياز به عرضه پرينت بانكي داريد البته اين بخش با توجه به هدف سفر شما اهميت پيدا مي كند.

افرادي كه داراي بيمه تأمين اجتماعي هستند بايد به اداره مورد نظر مراجعه نموده و پرينت پرداختي هاي خود را به همراه ببرند.

توجه كنيد بيمه از مسائل مهم در سفر شما محسوب مي شود، ارزش مشخصي براي بيمه نامه تعيين مي شود كه بايد آن را پرداخت كنيد اين بيمه براي حادثه هاي مختلف و خسارت هايي است كه شايد پيش روي شما قرار بگيرد و همينطور براي حل و فصل مسائلي است كه منجر به فوت فرد مي شود.

مدارك مورد نياز جهت اخذ ويزاي لوكزامبورگ

مراحل اخذ ويزاي لوكزامبورگ

براي اخذ ويزاي لوكزامبورگ در ابتدا بايد فرم مخصوص را از سايت دانلود كرده و به طور دقيق اقدام به پر كردن آن كنيد. در نظر داشته باشيد كه اگر اطلاعات وارد شده در فرم از ديد مسئولين غير قابل باور باشد و يا مدارك شما همخواني نداشته باشد قطعاً دچار مشكل خواهيد شد و زماني طولاني شانس اخذ ويزاي كشور لوكزامبورگ را از دست مي دهيد.

اين فرم بايد در زمان تعيين شده ارسال شود و منتظر جواب باشيد. در صورتي كه جوابي حاصل نشد فرم شما پذيرفته نشده است. پس از ارسال ايميل تاييد در خصوص فرم ارسالي به شما زماني اعلام مي شود كه بايد براي مصاحبه حضور به عمل آوريد. قطعاً اين زمان به سادگي تمديد نخواهد شد. بنابراين بهتر است دوره اي كه وقت آزادتري داريد فرم را ارسال كنيد. زمان مصاحبه طبق فصل مختلف مي تواند از 7 روز تا 3 ماه پس از ارسال فرم درخواست ويزا باشد.

مراحل اخذ ويزاي لوكزامبورگ

وقت سفارت جهت اخذ ويزاي لوكزامبورگ

روز مصاحبه روز سرنوشت سازي است در واقع بايد بتوانيد هدف سفر خود را به طور دقيق شفاف سازي كنيد.

در نظر داشته باشيد كه عموماً سؤالاتي كه پرسيده مي شود بايد صريح و كوتاه جواب داده شود و از توضيحات بي جا دوري كنيد.

لباس رسمي به تن كنيد و هرگز تأكيد خاصي بر روي موضوع خاصي نداشته باشيد. فرض كنيد مي خواهيد ويزاي توريستي بگيريد قطعاً اگر تأكيد كنيد كه به زبان آن كشور مسلط هستيد تيم هاي مصاحبه گر را به شك خواهيد انداخت.

اخذ ويزاي لوكزامبورگ

ترجمه ويزاي لوكزامبورگ

ويزاي لوكزامبورگ بايد به زبان كشور مقصد ترجمه شود و نسخه اي از آن را بايد در تمام طول سفر به همراه داشته باشيد و به مامورين نشان دهيد.

انواع ويزاي لوكزامبورگ

به طور كلي سفر به اين كشور با چند هدف روبرو است. مي دانيم كه دانشگاه هاي بسيار بزرگ و مشهوري در اين كشور وجود دارد و قطعاً افراد مختلفي علاقمند به تحصيل در چنين دانشگاه هايي هستند به اين ترتيب چنين افرادي نياز به اخذ ويزاي تحصيلي دارند و بايد در اين راستا فعاليت كنند.

افرادي كه مي خواهند تنها چند روزي را به گشت و گذار در كشور و مناطق ديدني آن بپردازند نياز نيست خود را درگير ويزاي تحصيلي و يا كار كنند و با اخذ ويزاي توريستي به سادگي مي توانند به هدف خود دسترسي داشته باشند.

از ديگر مسائلي كه افراد را به سمت اين كشور مي كشاند شرايط خوب كاري است، ويزاي كار از دسته ويزاهاي بسيار پر طرفدار است كه البته اخذ آن كمي دشوار تر مدل هاي ديگر است.

از ديگر ويزاها در اين مسير مي توان به ويزاي ازدواج و همينطور ويزاي پزشكي اشاره نمود. در ادامه مقاله سعي مي كنيم شرايط هر يك ويزاهاي نامبرده را به طور دقيق بررسي كنيم.

انواع ويزاي لوكزامبورگ

اخذ ويزاي توريستي لوكزامبورگ

حال وقتش رسيده است كه هر يك انواع ويزاهاي لوكزامبورگ را به طور ساده و دقيق مورد بررسي قرار دهيم.

ويزاي توريستي همانطور كه از اسمش پيداست براي گشت و گذار در كشور و بازديد از دوست يا آشنايان انتخاب مي شود و مشخص است كه تاريخ بازگشتي دارد. اما سؤالي كه اين روزها در اين خصوص پرسيده مي شود اينكه چرا اخذ ويزاي توريستي اينقدر دشوار است؟

دقت كنيد كه تيم هاي مصاحبه گر قطعاً بايد هدف از سفرتان را به طور دقيق بررسي كنند، شفاف سازي هدف سفر از دسته موارد دشوار است كه سبب مي شود ويزاي توريستي لوكزامبورگ سخت شود.

براي اخذ ويزاي توريستي نياز به مدرك اضافه تري داريد. در واقع فردي بايد از كشور مذكور برايتان دعوت نامه ارسال كند در دعوت نامه مشخص مي شود كه شما قرار است تنها زمان مشخصي را براي بازديد از كشور بگذرانيد و محل اقامت شما نيز مشخص است.

براي اخذ ويزاي توريستي دعوت نامه ضروري نيست اما قطعاً افرادي كه از اين برگه برخوردار نيستند در اخذ ويزاي توريستي لوكزامبورگ شانس بسيار كمتري دارند.

اخذ ويزاي توريستي لوكزامبورگ

اخذ ويزاي كاري لوكزامبورگ

ويزاي كار از دشوارترين ويزاهايي است كه عموم افراد از اخذ آن واهمه دارند. دقت كنيد كه هدف از اين ويزا مشخص است اما بايد صلاحديد شما تاييد شود.

براي اخذ ويزاي لوكزامبورگ از نوع كار دو راه پيش روي داريد.

شما يا قرار است براي خودتان كار كنيد و يا از سمت شخص و يا ارگاني قرار است كه براي كار فراخوانده شويد. در نوع اول بايد پرينت بانكي با ارزش بسيار بالا عرضه كنيد. در مدرك شما بايد حساب بانكي در كشور مذكور وجود داشته باشد به طور كلي در نوع اول شما بايد پوشش مالي مناسب براي كشور فراهم سازيد.

در نوع دوم مسير مالي براي شما كمي هموارتر است، دعوت نامه اي ارسال مي شود كه در آن مشخصات و نوع كاري كه قرار است انجام دهيد مشخص مي شود در چنين شرايطي قطعاً بايد فرد و يا ارگاني خسارات احتمالي از سوي شما را تضمين كند.در اين نوع گواهي اشتغال به كار بسيار مهم است. عموماً در چنين شرايطي نياز به اخذ ويزاي چندگانه خواهيد داشت. پرينت بانكي شش ماه گذشته شما و همينطور سوپيشينه احتمالي به طور دقيق بررسي مي شود

اخذ ويزاي كاري لوكزامبورگ

اخذ ويزاي تحصيلي لوكزامبورگ

براي اخذ ويزاي كشور لوكزامبورگ از نوع تحصيلي بايد بررسي شود كه در چه مقطعي قرار است كه تحصيل كنيد. افرادي كه مي خواهند پس از ديپلم به اين كشور رفته و مشغول به تحصيلات دانشگاهي شوند بايد مدرك ديپلم و همينطور مدرك زبان خود را به پرونده مدارك عمومي اضافه كنند. افرادي كه بورسيه اين كشور را دارند قطعاً مسير هموارتري برايشان فراهم مي شود.

در مقابل بايد گردش مالي صحيحي ارائه دهيد، در واقع گردش مالي شما بايد تاييد كند كه از پس از هزينه هاي تحصيلي و همينطور هزينه هاي مسكن در اين كشور بر مي آييد.

افرادي كه مي خواند در سنين كم به اين كشور بروند قطعاً نياز به دعوت نامه مشخصي دارند و بايد اصول خاصي را طي كنند.

اخذ ويزاي تحصيلي لوكزامبورگ

اخذ ويزاي ازدواج لوكزامبورگ

ويزاي لوكزامبورگ از نوع ازدواج يك ويزاي موقت محسوب مي شود كه به طور كلي به مدت 9 ماه اعتبار دارد. شما بايد به عنوان يك نامزد وارد اين كشور شويد و در مدت مشخص در آن ازدواج خود را ثبت كنيد.

افرادي كه با اين ويزا وارد كشور مي شود مي توانند از مزاياي شهروندي آن برخوردار شوند. اين ويزا قابل تمديد است . افرادي كه داراي ويزاي تحصيلي هستند مي توانند پس از ازدواج آن را تبديل به ويزاي ازدواج كنند.

ويزاي دائم ازدواج لوكزامبورگ به اين صورت است كه شما در يك رابطه به مدت پنج سال يا بيشتر با همسرتان به مدت 2 سال زندگي كرده باشيد.

اين ويزا مختص افرادي است كه ازدواج خود را ثبت كرده اند. افرادي كه داراي ويزاي دائمي ازدواج هستند مي توانند به صورت رايگان از خدمات پزشكي بهرمند شوند.

براي اخذ ويزاي ازدواج بايد مدرك عدم سو پيشينه تعيين شود. قطعاً بايد مدرك معاينه پزشكي و همينطور تست سلامت عرضه شود. ويزاي ازدواج نياز به امتحان زبان دارد.

اخذ ويزاي ويزاي پزشكي لوكزامبورگ

يكي ديگر از ويزايي مي تواند براي شما فراهم شود ويزاي پزشكي است. شما مي توانيد براي درمان خود از اين ويزا استفاده كنيد شرايط اخذ اين ويزا با توجه به حاد بودن شرايط فرد شدت و ضعف دارد.

اخذ ويزاي پزشكي لوكزامبورگ

ويزاي لوكزامبورگ و تعداد ورود و خروج

به طور كلي ويزاي لوكزامبورگ از لحاظ تعداد ورود و خروج به دو بخش تقسيم مي شود

ويزاي single به اين معني است كه شمار تنها يكبار مي توانيد به آن كشور ورود كنيد و با خروج شما از كشور ويزا باطل شده و نياز به طي نمودن مجدد مراحل اخذ ويزاي داريد. اخذ چنين ويزايي به نسبت نوع بعدي آسان تر است. در اين ويزا تاريخ ورود و خروج شما مشخص شده است و در صورتي كه طبق تاريخي اقدام به ترك كشور نكنيد قطعاً جريمه خواهيد شد.

نوع دوم كه به ويزاي multiple مشهور است شما مي توانيد چندين بار به كشور مذكور رفت و آمد كنيد. تعداد رفت و آمد شما و به ميزان اعتبار ويزاي لوكزامبورگ بستگي دارد. در نهايت ويزاي شما شامل تاريخ خروج است كه پس از طي شدن آن نياز به اخذ مجدد آن خواهيد داشت. در نظر بگيريد كه اخذ چنين ويزايي دشوار است و معمولاً بايد يك سري اصول به طور دقيق تر در خصوص اخذ آن طي شود. به طور كلي افرادي كه داراي ويزاي تحصيلي هستند مي توانند براي بازديد از خانواده خود چندين بار از كشور خارج شوند. مدت اعتبار ويزاي هاي چندگانه به طور تقريبي متغير خواهد بود. در نظر داشته باشيد مدارك لازم براي گرفتن نوع ويزا باهم فرق خواهد كرد.

ويزاي لوكزامبورگ و تعداد ورود و خروج

انواع ويزاي لوكزامبورگ از نظر درج در گذرنامه و محل صدور

به طور كلي براي ويزاي لوكزامبورگ از نظر درج در گذرنامه دو نوع مشخص شده است. در نوع اول كه به برچسب مشهور است. توسط سفارت مربوطه يك برچسب در يكي از صفحات گذرنامه شما الصاق مي شود. اين نوع ويزا بسيار مرسوم است و عموم افراد ويزاي اين كشور را به برچسب مي شناسند.

در مقابل نوع ديگري از ويزا به نام مهر وجود دارد كه به جاي يك برچسب يك مهر در يكي از صفحات گذرنامه زده مي شود و درون مهر يك سري اطلاعات درج شده است كه نشان دهنده هدف سفر شما همينطور نوع ويزاي اخذ شده خواهد بود. ويزاي كشور لوكزامبورگ از نوع مهر اين روزها رواج بيشتري نسبت به قبل دارد.

ويزاي لوكزامبورگ از نظر شرايط و محل صدور نيز دسته بندي مي شود. نوع اول آن كه به ويزاي معمولي مشهور است، بايد قبل از سفر و زماني كه به سفارتخانه مراجعه كرديد برايتان صادر شود.

نوع ديگر كه به ويزاي بدو ورود شهرت دارد در لحظه ورود به كشور براي تان برگه اي كه نشان دهنده هدف سفرتان است صادر مي شود.

انواع ويزاي لوكزامبورگ از نظر درج در گذرنامه و محل صدور

تمديد ويزاي لوكزامبورگ

تمديد ويزاي لوكزامبورگ كمي دشوار است. در واقع اگر مي خواهيد ويزاي توريستي را تمديد كنيد قطعاً اخذ مجدد آن ساده تر خواهد بود.

در خصوص تمديد ويزاي كار لوكزامبورگ بايد در نظر داشته باشيد كه عموماً تاريخ و زمان خاصي براي تمديد در نظر گرفته مي شود و بايد دليل تمديد نيز به طور دقيق مشخص باشد. اگر مي خواهيد ويزاي تحصيلي را تمديد كنيد بايد آخرين مدرك تحصيلي خود را به طور دقيق و طبق اصول ترجمه كنيد. در نظر داشته باشيد كه هزينه تمديد ويزا به صور دوره اي مشخص مي شود.

تمديد ويزاي لوكزامبورگ

جمع بندي نكات در خصوص ويزاي لوكزامبورگ

تا به اينجاي كار متوجه شديم كه براي اخذ ويزاي لوكزامبورگ بايد يك سري اصول رعايت شود، در نظر داشته باشيد كه افرادي كه كارمند دولت هستند بايد حكم كارگزيني خود را به شكل صحيح ترجمه كرده و با مدرك خود همراه كنند. در صورتي كه مي خواهيد اخذ ويزاي فوري لوكزامبورگ براي شما آسان تر شود مي توانيد با تيم هاي مشاور ما ارتباط بگيريد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 498
  • بازدید کلی : 5059
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه